Thursday, April 23, 2009

My BeStEsT ExTrATeRrEsTRiaL fRiEnD

He proposed this to me. Yes, that green-ish man. Well, in celebration of his courtesy reading my blog (but no comments whatsoever....yet), this is another tribute, to my one and only inter-galactic friendship with...uhH....Paklan. hehe

I've written something about him.....that draft stayed on my computer screen for 2 days, without knowing what to write, how to write....and how to end it. But when I opened it this morning, all are gone!


........????!!!!!.....



ni mesti keje sgale mak nenek automatic updates neh.....sula kang~


Rewriting them all back is tiresome.......so nantilah aku karang yang satu lagi. As time goes by, there'll be more of you coming......don't worry. Daku masih belum lupa kamu.


Kawan baik, susah mau cari,bukan? Sekali jumpa, hati tidak mahu lepas, mahu bertaut selamanya. Semua sedar, yang hubungan takkan kekal statik. Kami juga. Time, age, family, friends, environments, maturity, experiences, people around us, issues and problems....Semua mematangkan semua. Hati tidak mahu mengakui, tapi ia tetap berlaku. Takkan siapa boleh pernah lepas. Sungguh, bukan semuanya buruk dan busuk. Semuanya manis dan sadis. Semuanya suka dan duka. Bagai coklat hitam,kan Rie kan?

We all have our own filter system. Mana yang kamu mahu terima, tetapkan ia dalam hati. Mana yang kamu mahu sisih, tanam ia dalam kerak bumi, jangan gali balik. Mana yang buang apa yang kamu kutip, biarkan. Kita semua berbeda,bukan? Terima perbezaan itu. Bukan nya susah pun HUH~

Terima kasih, Tuhan, kerana meminjamkan dia padaku. Terima kasih, kawan..kerana kamu hadir dalam kamus aku. Terima kasih semua, kerana kamu aku tidak keseorangan.

Paklan nih, mmg one of a kind. Kalu borak ngan die, kalu x gelak sekali mmg x sah. Sinis, tapi sweet------>sweet sarcasms..?? I dunno....maybe? Paling best, he's a great listener.....and a great big brother.


Cuma kamu amat kedekut wahai abang....hehe




nanti entri lain aku ngumpat kamu lagi ya........

15 comments:

  1. umm?paklan?cari orang lain la lan.kesian aku memikirkan anak-anak korang macam tak cukup zat karang.terpaksa aku kasik bakul makanan.isk2.

    hehe.jangan marah u.gurau2.

    ReplyDelete
  2. [aw3rz] anak-anak korang..?? what is that suppose to mean?

    guaru ee...? meh tarik sket tinge.....

    ReplyDelete
  3. owh, xde blogspot account pun bleh komen ek...bgs nyer blog nieh...

    *mula menyesal bg idea psl alien* isk

    ReplyDelete
  4. [paklan]ya rabbi...patutlah x pernah tinggalkan jejak bertanda kalu ko lawat blog org.....

    *ko yang bagi idea, dun blame me.....ole2 adik mane? isk....*

    ReplyDelete
  5. mokcik?paklan?anak?

    uughh,aku dah lost... :)

    ReplyDelete
  6. paklan agak popular dikalangan puteri2 smap rupanya...setakat ni dah dua orang dah menulis tentang paklan ni. hmmm...

    ReplyDelete
  7. [miqdad] no need to catch up on this topic...


    [jamil] who's the other one?

    ReplyDelete
  8. jatak-perlu ke aku cerita pasal elin?

    ReplyDelete
  9. oo...elin ke...it's no surprise laa she'd tell a story about paklan as well....

    ReplyDelete
  10. don't worry mdad, aku pon x paham. mule2 nk kate 'congratz' kt mokcik lps tu bc perenggan yg bwh2 tu, terase nk kate 'what the..?' plak.

    ReplyDelete
  11. huhu...
    tgh pusing2 blog mokcik ni tetibe terasa namaku disebut2...
    rupe2nye...

    ReplyDelete
  12. [sop] ape yg aku tules yg buat ko nak kate 'wt*...' tu?

    [elin]aku x bace pon cite ko psl paklan uh,kang daku lawat....

    [aw3rz]salah kamu ada juga

    [jepah]is that a suggestion/opinion? mac notebook ke, mac = mek ke, mac ape neh...?

    ReplyDelete
  13. mesti paklan kembang kalo bace komen2 korg.
    naseb baek aku xtulis psl paklan. aahaha

    ReplyDelete

orang lain kate ape