Saturday, July 4, 2009

JoM~

Bila mana rasa Mim-Alip-Lam-Sin Disorder menjengah,

-rasa mahu terjelepuk dek malaise, lethargy and input shock,
-sendi dan otot bengkak, lenguh dan lemah, serebrum macam autohibernasi ---> transient -ischemic attack progressing into stroke,
-tangan sudah sianotik dan kecut + digital clubbing,
-mata dari exophthalmos sudah jadi complete ptosis,
-dan terus-terusan ingin tidur --> daytime....uhhH....all-time somnolence.



Membilang hari, bila kan boleh diletak titik noktah penyeksaan rohaniah tanpa belas ini.



aku rindukan tilam kat rumah
aku nak main2 ngan kanak-kanak yang ade pertalian darah ngan aku je.
aku nak selerakkan dapur rumah aku, masak tah hape2, kalu x boleh dimakan pun x pe
aku nak bermalasan depan tv tengok nur kasih




aku tak nak fikir apape lagi dah
jomlaa mogok xmo exam~
:D




ok, dah la tuh mokcik...meh study meh~

1 comment:

orang lain kate ape