Thursday, June 18, 2009

23 and Happy

Happy birthday to you


Thank you awe







Teringat kenangan di sekolah, dan tamhidi, betapa aku semahunya ingin promosi dan memberitahu, bahawa aku lahir pada tarikh ini. Ingin satu dunia melagukan "Selamat Hari Lahir" khas untukku.

Tapi yang aku dapat cuma suara Paklan.....ceh~


Sekarang, aku gembira hanya dengan mengetahui tarikh ini telah tiba. Dan membayangkan semua orang sedang bergembira, segembira hati aku. Melihat dunia seraya senyum kepadaku.

Gila gamaknye budak ni senyum sensorang~

Tapi, bila kaki melangkah masuk ke hospital......*sighH* macam lagu Azie tajuk 'Pelamin Anganku Musnah.' I'm referring to......not the pelaminlaa..isk! To beautiful fantasies going on in my head, shatterred and lost into oblivion. Patut laa Mat Jenin hari2 kene luku ngan mak die. Maybe I need to ask my mom to do that for me......without her ringS.

9 comments:

  1. Gatal!





    Dan aku nak tuntut royalti.

    ReplyDelete
  2. happy bday mokchique. dah tue grupenye. welcome to the club of reminiscent young adults.

    ReplyDelete
  3. [aw3rz] nape pule aku dikate gatal...??

    royalti? u're asking me for royalty after saying 'gatal'??


    jgn harap!

    ReplyDelete
  4. Happy besday mokcik.
    Though my room is just across yours,I still want to wish you here..biar nampak cam ramai yg ingat your bday..mesti ko suke kan?kan?

    ReplyDelete
  5. [rie] ye, aku amat suke! cepat, soh anyom n aila skalik wish kat cni~

    ReplyDelete
  6. cool. meh aku letak dalam kalender supaya tak lupa tahun depan

    happy birthday!

    ReplyDelete
  7. oleh itu, kami bersepakat menguchapkan:
    selamat hari jadi dan maaf zahir batin kepada mok.
    kerana berdasarkan komen di atas (sila rujuk komenan june 18,2009 9:06 PM, seperti kelihatan tertekan juga.

    "ye... dan oooiii"

    ReplyDelete

orang lain kate ape